Lewarki kolejowe

Podnośniki kolejowe, lewarki kolejowe to rodzaj popularnego dźwignika wykorzystywanego w przemyśle. Proponujemy sprawdzone Niemieckie podnośniki kolejowe cenione za swoją trwałość i niezawodność.

Korbowe lewary kolejowe mogą pracować zarówno w pozycji pionowej przy podnoszeniu ładunków, jak również poziomej.

Zobacz więcej >>

podnośniki kolejowe lewarki - Znaleziono: 21 produktów

POLECANY
Pfaff SJ - lewarek kolejowy - dźwignik z listwą zębatą

Podnośnik kolejowy 1,5t - Steel Jack SJ 15

Udźwig 1 500 kg
Wysokość zabudowy 725 mm
Wysokość podnoszenia 1 085 mm
Masa własna 17 kg
Korba RAKU

Podnośnik kolejowy do unoszenia, rozpierania i pozycjonowania elementów o masie do 1,5 tony. Jednakowy udźwig na szczycie korpusu i dolnej półce - pazurze lewara. Korba lewara kolejowego jest samohomowna i umożliwia pracę w pozycji pionowej i poziomej.

1106.00 zł 899.00 zł netto
ZOBACZ
POLECANY
Pfaff SJ - lewarek kolejowy - dźwignik z listwą zębatą

Podnośnik kolejowy 3t - Steel Jack SJ 30

Udźwig 3 000 kg
Wysokość zabudowy 735 mm
Wysokość podnoszenia 1 095 mm
Masa własna 20 kg
Korba RAKU

Lewarek kolejowy o udźwigu 3 ton - jednakowym na szczycie korpusu i łapie bocznej. Za sprawą korby reduktor mechaniczny podnośnika kolejowego jest samohamowny nawet przy pełnym obciążeniu. Możliwa praca w układzie pionowym i poziomym.

1272.00 zł 1034.00 zł netto
ZOBACZ
POLECANY
Pfaff SJ - lewarek kolejowy - dźwignik z listwą zębatą

Podnośnik kolejowy 5t - Steel Jack SJ 50

Udźwig 5 000 kg
Wysokość zabudowy 730 mm
Wysokość podnoszenia 1 080 mm
Masa własna 27 kg
Korba RAKU

Podnośnik kolejowy z samohamowną korbą oferujący jednakowy udźwig 5 ton na łapie bocznej i szczycie korpusu. Konstrukcja ręcznego lewarka jest uniwersalna dzieki czemu popularna i chętnie stosowana w przemyśle i na budowach podczas montaży konstrukcji stalowych.

1494.00 zł 1214.00 zł netto
ZOBACZ
POLECANY
Pfaff RSJ 50 - lewarek kolejowy z dużą podstawą

Podnośnik kolejowy 5t - Pfaff RSJ 50

Udźwig 5 000 kg
Wysokość zabudowy 740 mm
Wysokość podnoszenia 1 100 mm
Masa własna 29 kg
Korba SIKU

Lewarek kolejowy o powiększonej podstawie do pracy w trudnych warunkach. Udźwig 5 ton w obu punktach wsporczych podnośnika kolejowego. Szybkie i stabilne podnoszenie z reduktorem samohamownym o dużej wydajności. Możliwe zastosowanie pomiędzy podkładami kolejowymi na podtorzu z kruszywa kamiennego.

1900.00 zł 1544.00 zł netto
ZOBACZ
POLECANY
Pfaff SJ - lewarek kolejowy - dźwignik z listwą zębatą

Podnośnik kolejowy 10t - Steel Jack SJ 100

Udźwig 10 000 kg
Wysokość zabudowy 800 mm
Wysokość podnoszenia 1 210 mm
Masa własna 43 kg
Korba RAKU

Lewar kolejowy o udźwigu 10 ton - największy Steel Jack! Jednakowy udźwig na obu punktach wsporczych. Produkowany w Niemczech według normy DIN 7355 do uniwersalnego zastosowania z dużymi ładunkami.

2361.00 zł 1919.00 zł netto
ZOBACZ
Pfaff STW-F - lewarek kolejowy, podnośnik z listwą zębatą ze stałą stopą

Lewarek kolejowy 1,5t - Pfaff STW-F 15

Udźwig 1 500 kg
Wysokość zabudowy 720 mm
Skok roboczy 350 mm
Wysokość podnoszenia 1 070 mm
Masa własna 12 kg

Podnośnik kolejowy - dźwignik zębatkowy, dostępny z korbami SIKU, RAKU lub SIFEKU. Może być również stosowany przy pracach montażowych i naprawczych w rolnictwie, czy leśnictwie. Udźwig tego lewarka kolejowego wynosi 1,5 tony.

1799.00 zł 1462.00 zł netto
ZOBACZ
Pfaff GmZ 1500/350 - przekładnia z wałkiem zębatkowym

Napęd do listw zębatych 1,5t - Pfaff GmZ 1500/350

Udźwig 1 500 kg
Wysokość podnoszenia 350 mm
Długość listwy 675 mm
Masa własna 9,0 kg
Korba SIFEKU

Napęd ślimakowy do listw zebatych Pfaff GmZ 1500/350 przeznaczony dla konstruktorów urzadzeń technicznych. Napęd składowy układu dźwignicowego o udźwigu 1,5 tony.

1900.00 zł 1544.00 zł netto
ZOBACZ
Pfaff STW-FvB - dźwignik zębatkowy o niskiej zabudowie

Lewarek kolejowy 1,5t przestawny - Pfaff STW-FvB 15

Udźwig 1 500 kg
Wysokość zabudowy 600 mm
Skok roboczy 300 mm
Wysokość podnoszenia 900 mm
Masa własna 11 kg

Przemysłowy lewarek kolejowy o obniżonej zabudowie do unoszenia i podpierania, dostępne z korbami SIKU, RAKU lub SIFEKU. Stosowany przy pracach montażowych i naprawczych. Regulacja wysokości punktu podparcia podnośnika.

1919.00 zł 1560.00 zł netto
ZOBACZ
Pfaff STW-F - lewarek kolejowy, podnośnik z listwą zębatą ze stałą stopą

Lewarek kolejowy 3t - Pfaff STW-F 30

Udźwig 3 000 kg
Wysokość zabudowy 720 mm
Skok roboczy 350 mm
Wysokość podnoszenia 1 070 mm
Masa własna 21 kg

Dźwignik kolejowy, zębatkowy, dostępny w trzech wersjach z korbą SIKU, RAKU lub SIFEKU. Do podnoszenia i podpierania ładunków. Może być również stosowany przy pracach montażowych i naprawczych w rolnictwie, czy leśnictwie. Udźwig tego lewarka kolejowego wynosi 3 tony.

2052.00 zł 1668.00 zł netto
ZOBACZ
Pfaff GmZ 1500/350 - przekładnia z wałkiem zębatkowym

Napęd do listw zębatych 3t - Pfaff GmZ 3000/350

Udźwig 3 000 kg
Wysokość podnoszenia 350 mm
Długość listwy 670 mm
Masa własna 18,0 kg
Korba SIFEKU

Napęd ślimakowy do listw zebatych Pfaff GmZ 3000/350 przeznaczony dla konstruktorów urzadzeń technicznych. Napęd składowy układu dźwignicowego o udźwigu 3 tony.

2307.00 zł 1875.00 zł netto
ZOBACZ
Pfaff STW-FvB - dźwignik zębatkowy o niskiej zabudowie

Lewarek kolejowy 3t niskiej zabudowy - Pfaff STW-FvB 30

Udźwig 3 000 kg
Wysokość zabudowy 600 mm
Skok roboczy 300 mm
Wysokość podnoszenia 900 mm
Masa własna 16 kg

Lewarek kolejowy o obniżonej wysokości korpusu służy do unoszenia i podpierania wszędzie tam gdzie jest ograniczony dostęp i wymagana jest niższa zabudowa. Podnośnik kolejowy jest dostępny z korbami SIKU, RAKU lub SIFEKU i jest używany przy pracach montażowych i naprawczych.

2325.00 zł 1890.00 zł netto
ZOBACZ
Pfaff STW-F - lewarek kolejowy, podnośnik z listwą zębatą ze stałą stopą

Lewarek kolejowy 5t - Pfaff STW-F 50

Udźwig 5 000 kg
Wysokość zabudowy 720 mm
Skok roboczy 300 mm
Wysokość podnoszenia 1 020 mm
Masa własna 26 kg

Lewar kolejowy, dostępny z korbami SIKU, RAKU lub SIFEKU do podnoszenia i podpierania ładunków. Może być również stosowany przy pracach montażowych i naprawczych w rolnictwie, czy leśnictwie. Udźwig podnośnika kolejowego wynosi 5 ton.

2521.00 zł 2049.00 zł netto
ZOBACZ
Warto wiedzieć:

Podnośniki kolejowe

Dźwigniki mechaniczne popularnie nazywane są lewarkami kolejowymi, podnośnikami kolejowymi lub podnośnikami korbowymi. Wszystkie te określenia dotyczą tego samego rodzaju ręcznego dźwignika mechanicznego, którego zasada działania jest oparta na mechaniźmie zapadkowym. Ładunek może być przyłożony zarówno na głowicy jak i pazurze lewara kolejowego, a jego parametry udźwigu są takie same w obu tych miejscach. Podnośniki mechaniczne typu kolejowego mogą pracować w dowolnej pozycji. Podnosić ładunki pionowo w górę, bezpiecznie opuszczać, poziomo rozpierać, napinać lub kontorlowalnie zwierać dwa elementy.

Podnośniki kolejowe występują z trzema rodzajami korby napędowej: SIKU, RAKU lub SIFEKU. Wszystkie dostępne korby są samohamowne. Co to znaczy? Pozycja wysuwanej głowicy lewarka kolejowego pod obciążeniem blokuje się i pozostaje bezpiecznie zatrzymana na nastawionej wysokości. Obrót korbą kolejowego podnośnika zwalnia zapadkę i umożliwia zmienę pozycji głowicy w górę lub w dół. Reduktor mechaniczny wykorzystywany w lewarkach kolejowych posiada odpowiednio dobrane przełożenie tak aby zysk mechaniczny był wystarczający do podnoszenia nominalnego ciężaru bez nadmiernego obciążenia układu szkieletowo-mięśniowego obsługującego.

Odpowiednie dobrane przełożenie, łatwość w obsłudze i bezpieczeństwo pracy nimi powoduje, że lewarki kolejowe są uniwersalnym dźwignikiem, często stosowanym w różnych gałęziach przemysłu, budownictwie, usługach i doraźnie podczas awarii oraz napraw. Bardzo popularnym zastosowaniem lewarków kolejowych jest pomoc w pozycjonowaniu cieżkich elementów konstrukcji stalowych podczas ich montażu jak również przy wymianie ciężkich elementów maszyn i urządzeń przemysłowych. Z tego typu lewarków korzystają huty, stocznie, zakłady naprawy taboru kolejowego i montaży konstrukcji stalowych.

Przeznaczenie podnośników kolejowych: podnoszenie, pozycjonowanie, opuszczanie, napinanie, rozpieranie, praca zarówno w pionie jak i poziomie